رییس هیات تکواندو استان گفت:کمبود امکانات و عدم وجود حرفه ای گری مهم ترین موانع پیشرفت تکواندو استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،رییس هیات تکواندو استان و قهرمان اسبق پومسه جهان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به گذشت سه ماه از پست خود به عنوان ریاست جدید هیات تکواندو استان گفت:از زمان انتخاب بنده به عنوان ریاست هیات تکواندو تمامی کمیته های موجود را به همراه یک مسئول فعال کردیم و با راه اندازی کمیته ویژه لیگ استان، برای اولین باردر استان لیگ تکواندو  را راه اندازی کردیم.
احمد اخلاقی افزود:خوشبختانه در این چند وقت اخیر مسابقات تکواندو انتخابی استان در همه رده های سنی برگزار شد و تکواندو کاران استان راهی رقابت های کشوری شدند.
اخلاقی ادامه داد:بزرگترین مشکل کنونی تکواندو استان علاوه بر مشکلات مالی ،نداشتن سیستم الکترونیک وتجهیزات است.
قهرمان اسبق پومسه جهان خاطر نشان کرد: متاسفانه عدم وجود حرفه ای گری در تکواندو استان باعث عقب ماندن این رشته ورزشی از سایر رقبای خود در سطح کشورشده است که امیدواریم این مهم با تلاش اعضای هیات و تکواندوکاران استان هرچه سریع تر حل شود.
وی افزود:متاسفانه استان سمنان در سال 94 جزآخرین استان های کشوردر این رشته ورزشی بوده است که با توجه به برنامه ریزی های انجام شده توسط هیات ،باید ظرف چهارسال آینده رتبه خود را در بین 10 استان برتر کشور ببینیم.
قهرمان اسبق پومسه جهان خاطر نشان کرد:شرکت مربیان استان در دوره بین المللی مربیگری و تشکیل کارگاه های آموزشی برای مربیان استان جهت ارتقای سطح فنی از جمله دیگر اقدامات هیات بوده است.
رییس هیات تکواندو در پایان تصریح کرد:حمایت از  قهرمانان خود و برطرف کردن مشکلات این قهرمانان از جمله وظایف هیات به شمار می رود و امیدواریم این حمایت ها در پایان منجر به موفقیت هوگوپوشان استان در عرصه های کشوری ،آسیایی و جهانی شود.
شایان ذکر است مبینا شاکری بانوی تکواندو کار سمنانی چندی پیش به عنوان هوگوپوش تیم ملی برای مبارزه در وزن 57- کیلوگرم رقابت های تکواندو نوجوانان قهرمانی جهان انتخاب شد و باید اواخر آبان ماه در کشور کانادا برای کسب دومین نشان طلا در مسابقات جام جهانی رقابت کند.
گزارش :محمدرضا زرگر
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.