وقوع 32سانحه رانندگی از روز دوشنبه تاجمعه 2کشته و 50مجروح برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسمنان؛ رییس پلیس راه استان سمنان گفت: تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی 32 فقره سانحه جرحی و فوتی در جاده های استان سمنان رخ داد.
سرهنگ حسن خسروجردی  افزود: از 32 فقره سانحه در جاده ها 2 سانحه فوتی و 30 سانحه جرحی بود.
وی با اشاره به نوع سوانح رانندگی در جاده های استان سمنان در پنج روز گذشته، خاطرنشان کرد: از 32 سانحه 25 سانحه از نوع واژگونی خودرو بوده است که شامل 60 درصد از کل سوانح می شود.
خسروجردی تصریح کرد: 19 فقره از سوانح رانندگی در جاده های استان سمنان از روز دوشنبه تا جمعه به علت بی توجهی رانندگان به جلو رخ داده است که نیازمند توجه بیشتر رانندگان است.
رییس پلیس راه استان سمنان با اشاره به اقدام های مختلف پلیس راه استان سمنان برای برقراری امنیت و نظم در تردد خودروها، گفت: در این مدت 19 دستگاه وسیله نقلیه به علت تخلف های حادثه ساز در جاده ها، توسط ماموران پلیس راه توقیف شد.
سرهنگ خسروجردی افزود: بیشترین تخلف رانندگان وسایل نقلیه در پنج روز گذشته در جاده های استان سمنان، رعایت نکردن سرعت مجاز به تعداد هزار و 398 مورد ثبت شده است.
وی  تاکید کرد: در برهه های زمانی تعطیلات چند روزه، هموطنان بازگشت خود از سفر را به ساعت های پایانی آخرین روز تعطیل موکول نکنند و با برنامه ریزی لازم، پس از هر یک ساعت رانندگی، دقایقی را برای استراحت در نظر بگیرند.
بیش از 600 کیلومتر از جاده اصلی تهران- مشهد از استان سمنان عبور می کند که بیش از 30 دوربین بر تردد وسایل نقلیه در این محور نظارت دارند.
انتهای پیام/ م
برچسب ها: وقوع ، حوادث ، رانندگی ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.