وظیفه بانوان ما، جلوگیری از تحریف و به فراموشی سپرده شدن حماسه هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، استاندار خراسان شمالی در مراسم افتتاحیه کنگره سرداران و 3هزار شهید خراسان شمالی در جمع بانوان ایثارگر، مادران و همسران شهدا، با اشاره به نقش تاریخی حضرت زینب (س) در جلوگیری از تحریف و به فراموشی سپرده شدن قیام عاشورا گفت: امروز وظیفه ما و بانوان ما نیز جلوگیری از تحریف و به فراموشی سپرده شدن حماسه هشت سال دفاع مقدس است.

محمدرضا صالحی با بیان اینکه این استان 4بانوی شهید و 15شهید هم در فاجعه منا تقدیم کرد، افزود: شهدا نیازی به این کنگره ها ندارند بلکه این ماییم که برای دور نماندن از قافله شهدا نیازمند یادآوری شهدا هستیم.

وی گفت: بانوان ما که پیام سرخ شهادت را به جامعه می رسانند، با حجاب و عفاف خود، استمرار بخش خون شهیدان هستند.

در ادامه سردار سید حسن مرتضوی فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) و دبیر کل کنگره سرداران و 3هزار شهید خراسان شمالی نیز با قدردانی از همت ده ساله مردم و مسئولان استان برای برگزاری باشکوه کنگره شهدا گفت: جهاد کبیر امروز، زنده نگه داشتن یاد شهدا، بصیرت، دشمن شناسی و روحیه استکبارستیزی رزمندگان اسلام است .

در ابتدای مراسم افتتاحیه کنگره سرداران و 3هزار شهید خراسان شمالی در دهکده مقاومت بسیج بجنورد، بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضاى ستادهاى کنگره‏ شهداى استان هاى کهگیلویه و بویراحمد و خراسان شمالی منتشر شد.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.