سیستم نوبت دهی تلفنی و اینترنتی دربیمارستان قائم شهرستان بردسیر راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛مجید نجف پور، فرماندار بردسیر گفت: راه اندازی سیستم نوبت‌دهی تلفنی و اینترنتی درمانگاه های تخصصیاین بیمارستان در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور خدمات رسانی بهینه به مراجعین و کاهش بار ترافیکی صورت می گیرد.

همچنین در این راستا برهانی، رییس مرکز بهداشت و درمان شهرستان بردسیر گفت: بیماران به زودی می‌توانند از همه نقاط کشور از طریق نوبت دهی گویای تلفنی بیمارستان به صورت 24 ساعته پزشک و روز ویزیت مورد نظر خود را انتخاب و پس از دریافت کد رهگیری در روز تعیین‌شده به پذیرش درمانگاه های بیمارستان مراجعه و ویزیت شوند.

وی افزود: روزانه حدود 400 نفر به درمانگاه‌های تخصصی ومراکزبهداشتی مراجعه می‌کنند که با توجه به بار ترافیکی بالا، بسیاری از بیماران مجبورند برای دریافت نوبت از ساعت 5 صبح به درمانگاه مراجعه کنند و در این روند، زمان زیادی از مراجعان تلف می‌شود.

وی تصریح کرد: ‌دلیل بسیاری از نارضایتی‌های مراجعه‌کنندگان، سیستم نوبت‌دهی بیمارستان بود که با ایجاد سیستم نوبت دهی حضوری، تلفنی و اینترنتی، مشکل حل می شود و بیماران به راحتی می‌توانند نوبت ویزیت دریافت کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار