پیشکسوت باشگاه استقلال گفت:امیدوارم استقلال پس از برد ذوب آهن و ملوان نوین امروز نیز برابر سیاه جامگان به پیروزی برسد و با کسب سومین پیروزی پیاپی خود،هوادارن این تیم را خوشحال کند.

پیروز قربانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به پیروزی سه شنبه شب تیم ملی ایران برابر کره جنوبی اظهار کرد:به نظر من بازی و نتیجه اش عالی بود،در ورزشگاه آزادی نیز فضای مناسبی برای هواداران تیم ملی فراهم شده بود و جو خوبی را شاهد بودیم.

وی افزود:با بازی که مقابل کره جنوبی انجام دادیم صددرصد به جام جهانی صعود می کنیم،کی روش مربی در سطح جهانی است و می تواند باعث پیشرفت و پویایی تیم ملی شود.

پیشکسوت باشگاه استقلال همچنین در مورد دیدار امروز تیم های استقلال تهران و سیاه جامگان خراسان گفت: پیش بینی این بازی بسیار مشکل است و من نمی توانم درباره آن اظهار نظر کنم.برای من جالب است که تیم سیاه جامگان در جدول رده بندی لیگ برتر بالاتر از آبی پوشان قرار دارد اما با این وجود امیدوارم استقلال پس از برد ذوب آهن و ملوان نوین امروز نیز برابر سیاه جامگان به پیروزی برسد و با کسب سومین پیروزی پیاپی خود،هوادارن این تیم را خوشحال کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار