سرمربی صنعت نفت آبادان: بازیکنان صنعت نفت با جان دل بازی می‌کنند و به دنبال بازی ضد فوتبال نیستند.

نادر دست نشان سرمربی صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی روز گذشته مقابل پیکان گفت: بازی بسیار خوبی بود و ما برای برد وارد زمین مسابقه شده بودیم تیم حریف هم به همین صورت که البته در نیمه نخست بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود اما در نیمه دوم شرایط بازی کاملا فرق کرد و تیم پیکان با استفاده از اشتباهات فردی بازیکنان ما توانست به دو گل برسد اما خوشبختانه بعد از این دو گل بازیکنان ما توانستند شرایط بازی را برگردانند و بازی را به تساوی بکشانند.

وی ادامه داد: بعد از انجام تعویض‌ها تیم ما بازی را در دست گرفت و این برتری را تا پایان بازی حفظ کرد و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم که موفق نبودیم و در دقایق پایانی بازی روی یک ارسال بلند گل سوم را خوردیم.

دست نشان در خصوص نمایش خوب تیم صنعت نفت در بازی‌های خارج از خانه گفت: این موضوع نشان می‌دهد که تیم صنعت نفت می‌خواهد فوتبال بازی کند و تیم ما به دنبال بازی ضد فوتبال نیست و بازیکنان نفت آبادان با جان و دل فوتبال بازی می‌کنند.

سرمربی صنعت نفت آبادان در پایان در مورد بازی آینده این تیم گفت: ما باید روی اشتباهاتمون کار کنیم و آنها را برطرف کنیم و باید تمرکز و آرامش بیشتری را به تیم تزریق کنیم تا بتوانیم در بازی های آینده موفق باشیم و بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار