در سفر مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی به نیشابور، واگذاری زمین مشخص شده برای ساخت دفتر خبری صدا و سیما در این شهرستان بدون مانع عنوان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ محمدرضا باغستانی ضمن بازدید میدانی از چند قطعه زمین آماده ی واگذاری برای ساخت پروژه های مربوط به نمایشگاه بین المللی، دانشگاه پیام نور، دانشکده کشاورزی و دفتر خبری صدا و سیما گفت : پیرو دستور صریح مدیرکل راه و شهرسازی استان،مراحل اداری و قانونی برای واگذاری زمینهای مذکور طی شده و سایر مسایل پیرامون این زمینها بررسی و تصمیم نهایی برای واگذاری هر چه سریعتر زمینهای مذکور اتخاذ گردید.

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی ادامه داد : پیگیری جدّی تا حصول نتیجه فوری برای تحقق مساعدت 8 میلیارد تومانی وزیر راه و شهرسازی برای تکمیل پروژه زیرگذر امام رضا(ع) از دیگر تصمیمات این سفر بود.

او همچنین با بیان اینکه وجود نامه تامین اعتبار مالی ساخت دفتر خبری صدا و سیما از طریق ردیف بودجه سازمان برنامه و بودجه الزامیست افزود : با توجه به نبود ردیف بودجه مذکور، مصوبه شماره 890 مورخ 16/4/94 شورای اسلامی شهر نیشابور مبنی بر تامین اعتبار مالی ساخت دفتر خبری،در صورت تایید مجدد فرمانداری شهرستان و نظر مساعد سازمان ملی زمین و مسکن در کمترین زمان ممکن یک قطعه زمین مشخص شده با مساحت 500 متر مربع و با کاربری اداری,تحویل دفتر خبری صدا و سیما خواهد شد.

سعید شیبانی سرپرست فرمانداری نیشابور نیز ضمن موافقت با صدور تاییدیه مصوبه تامین اعتبار مالی شورای شهر گفت: با توجه به اهمیت وجود یک دفتر خبری رسمی در شهرستان,بلافاصله بعد از واگذاری زمین مناسب، با استفاده از ظرفیتهای مالی شهرستان و جذب سرمایه ها و مشارکتهای غیر دولتی، ساختمان دفتر خبری شهرستان در کمترین زمان ممکن ساخته خواهد شد.

انتهای پیام// ا ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.