مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی شهرستان تربت جام را پایگاه مهم وحدت اهل تشیع و تسنن در کشور خواند و نسبت به پوشش رسانه ای کنگره بین المللی عبد الرحمن جامی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن نصر پور امروز در دیدار فرماندار ، شهردار ، رئیس شورای شهر و مسئولان برگزاری کنگره در رسانه استانی گفت : شهرستان تربت جام برخوردار از تاریخ و تمدنی با شکوه است و برای شناساندن این مضامین انسانی ، فرهنگی تلاش شده است اما برخی عرصه ها مغفول مانده که نیازمند مستند سازی است .

وی بازتاب فرهنگ غنی این خطه را در ارتقای جایگاه شهرستان در کشور بسیار موثر ارزیابی و اظهار کرد : همدلی مردم شهرستان اعم از اهل تشیع و تسنن که همواره در مسیر انقلاب و ولایت هستند مایه مباهات است و تقاضا داریم نخبگان منطقه را به رسانه معرفی کنید تا از حضور آنها در برنامه ها استفاده شود .

مدیر کل رسانه استانی تولیدات فاخر مستند از ظرفیت های علمی ، فرهنگی ، آثار دیدنی و تفریحی و اقتصادی و صنایع دستی منطقه را مهمترین راهکار معرفی دانست و افزود : راه اندازی دفتر خبری در شهرستان تربت جام همت مسئولان شهرستان را می طلبد و صدا و سیمای خراسان رضوی آماده هر گونه همکاری و مساعدت است .

صدوقی معاون فنی مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی هم با بیان اینکه بیش از 90 درصد از پوشش جمعیتی شهرستان تحت پوشش دیجیتال هستند ابراز امید واری کرد : فرستنده سوم دیجیتال پس از مشهد و نیشابور در سه ماه آینده در تربت جام راه اندازی شود که در این صورت امکان دریافت تمام شبکه های اچ دی فراهم می شود .

در این نشست رستمی فرماندار تربت جام ، با اشاره به اینکه کنگره بین المللی خاتم الشعرا عبد الرحمن جامی از بیست و ششم مرداد ماه آغاز می شود و به مدت سه روز ادامه دارد افزود : در این گنکره بسیاری از مشاهیر و شخصیت ها و نمایندگان کشوری و بین المللی حضور خواهند داشت .

احمدی شهردار تربت جام هم این شهرستان را شهر موزه فرهنگی نامید و گفت : هنرمندان در این دیار در سطح بین المللی مطرح اند که همیاری رسانه استانی به عنوان مهمترین رسانه ارتباط جمعی در معرفی تداوم و توسعه فعالیت هنرمندان بسیار مفید خواهد بود .

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.