سرمربی هِف سمنان بعد از برد پرگل مقابل شاهین ماهشهر گفت:این تیم همان تیمی بود که من منتظرش بودم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرمربی تیم فوتبال هِف سمنان بعد از برد پرگل این تیم از شاهین ماهشهر و صعود به صدر جدول گفت: ما کل بازی را از دقیقه یک تا نود در اختیار داشتیم و تدابیرمان این بود که 5 دقیقه اول به گل برسیم و پیش بینی میکردیم که با اختلاف این بازی را ببریم چون در این هفته واقعا سخت تلاش کرده بودیم، بچه ها را از نظر روحی و روانی به یک فرم خوبی رسانده بودیم و سعی میکنیم بازی به بازی بهتر شویم.

اسماعیل حلالی افزود: هدف اول ما کسب سه امتیاز و هدف بعدی ما این است که یک فوتبالی بازی کنیم که مردم سمنان برای آمدن به استادیوم از روی دل بیایند و بازی مان تماشگر پسند باشد. از بچه های تیم راضی هستم ولی نیمه دوم یک مقدار احساسی بازی کردیم که این باعث شد به گل دست پیدا نکنیم.

حلالی ادامه داد: سعی میکنم از بازیکنان جوان تیم استفاده کنم چون هدف من این است که یک کار ماندگار انجام دهم تا برای تیم هف سالها ماندگار باشد

مدافع اسبق سرخپوشان پایتخت در پایان تصریح کرد: ما بصورت تیمی بازی میکنیم و در تیم ما نفرات خیلی تایید کننده نیستند و ما چون تیمی بازی میکنیم نفراتی که می آیند و در غالب تیم قرار میگیرند خیلی به کار می آیند و بابت تغییراتی که می دهیم مشکلات زیادی نداریم.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.