اهدای نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر به کودکان و نوجوانان روستایی در دبستان جمعه روستای چشمه نادی از توابع بخش ایوان‌کی شهرستان گرمسار اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، طرح باران مهر با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان با هدف اهدای نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر به کودکان و نوجوانان روستایی در دبستان جمعه روستای چشمه نادی از توابع بخش ایوان‌کی شهرستان گرمسار اجرا شد.
مهدی جمال ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و گرامیداشت هفته ملی کودک اظهار داشت: کانون پرورش فکری این افتخار را دارد که در دورترین مناطق روستایی استان به فکر کودکان و نوجوانان است؛ حتی با یک خودکار، یک پاک‌کن یا یک کتاب.
وی در ادامه از دانش‌آموزان خواست تا سعی کنند در آینده افراد بسیار موفق، مطمئن و از همه مهم‌تر به فکر کسانی که در نقاط محروم مشغول به تحصیل هستند، باشند.
جمال ضمن قدردانی از مدیر و دو معلم پرتلاش این دبستان تصریح کرد: کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش در یک مسیر گام برمی‌دارند، با این تفاوت که یکی با آموزش غیرمستقیم و دیگری با آموزش رسمی و مستقیم و درنهایت مکمل یکدیگر هستند.
وی کار کانون پرورش فکری را یک کار فرهنگی غیررسمی در کنار آموزش رسمی دانست و گفت: تمام تلاش مسؤولان کانون این است که خروجی آن افرادی باشند متعهد و بااخلاق که نظام جمهوری اسلامی را درک کنند.
مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان طرح باران مهر را در قالب اهدای کتاب و نوشت‌افزار ایرانی اسلامی از طرح‌های پیشتاز استان برشمرد و افزود: بزرگ‌ترین افتخار ما این است که این کار فرهنگی در روستاهای محروم و دور انجام می‌شود.
اسماعیل قندالی، مربی کتابخانه سیار روستایی حوزه گرمسار مسؤولیت اجرای این طرح را بر عهده داشت.
انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.