مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان از اتمام طرح خط انتقال آب شرب پلدختر از بستر رودخانه کشکان تا قبل از آغاز بارندگی های امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگارن جوان از لرستان ؛ کرموند در جریان بازدید از محل اجرای عملیات خط انتقال آب شرب شهر پلدختر در بستر رودخانه کشکان به همراه کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس  گفت: با توجه به بارندگی فروردین امسال که منجر به شکسته شدن خط انتقال آب شهر پلدختر شد و همین حادثه علاوه بر وارد شدن هزینه و خسارت به شرکت موجب بروز مشکلاتی  برای شهروندان شهر پلدختر شد. لذا ما تصمیم گرفتیم این خط انتقال را از بستر رودخانه عبور دهیم که طول این مسیر حدود ۴۰۰ متر می باشد و از لوله های فولادی ۵۰۰ میلیمتر استفاده کنیم.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه با انتخاب پیمانکار توانمند هم اکنون عملیات اجرایی آن بشکل مطلوبی در حال انجام است و برنامه ریزی کردیم قبل از شروع بارندگی اجرای آن را به پایان برسانیم.
کرموند میزان اعتبار برای این پروژه را ۱۳ میلیارد ریال برآورد کرد.
در ادامه این بازدید کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس از زحمات مدیریت و پرسنل شرکت آب و فاضلاب تقدیر نمود و جهت جذب اعتبارات برای تحقق پروژه های مرتبط با آب شرب در این شهرستان قول مساعد داد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.