لرستان؛

حضوربیش از 400 مشاور در مدارس متوسطه لرستان

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از فعالیت ۴۵۰ مشاور در مدارس دوره های اول و دوم متوسطه این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ گودرز کریمی فر با تبریک هفته بهداشت روان اظهار داشت: بهداشت روانی، همان سلامت فکر و قدرت سازگاری فرد با محیط و اطرافیان است.
وی «کمک‌های اولیه روانشناختی و سلامت روان برای همه» را  شعار هفته بهداشت روان عنوان کرد و افزود: همچنان که از جسم خود دفاع می‌کنیم روح خود را نیز باید مقاوم‌تر کنیم تا زندگی بهتری داشته باشیم.
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان خاطر نشان کرد: در زندگی «چگونه بودن» خیلی مهمتر از «بودن یا نبودن» است، لذا باید مشاوران مدارس تلاش کنند تا دانش آموزان راه و رسم زندگی، بهتر زیستن و موثر بودن در اجتماع را فرا بگیرند.
 
کریمی فر ایجاد فرصت برای شکوفایی استعدادها، توانایی‌ها و کنار آمدن با خود و دیگران را یکی دیگر از اهداف مهم و اساسی بهداشت روانی برشمرد و تصریح کرد: مدارس باید خانواده‌ها را بیش از پیش با بهداشت روانی خانواده و تامین شرایط مناسب در کانون گرم خانواده برای رشد فرزندان آشنا کنند.
 
وی وجود مشاوران را در مدارس زمینه ساز بهداشت روان دانش آموزان عنوان کرد و گفت: مشاوران باید از تمام ظرفیت ها برای سازگاری بهتر دانش آموزان با دیگران، زندگی سالم و شکوفایی استعدادهای آنها استفاده کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به وجود ۴۵۰ مشاور در مدارس دوره های اول و دوم متوسطه اشاره کرد و گفت: پنج مرکز خدمات روانشناختی دانش آموزان هم در سطح استان به دانش آموزان و خانواده خدمات مشاوره ای و روان شناختی ارائه می دهد.
انتهای پیام/ا
   
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار