یک باب مدرسه خیری با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان ایرانشهر در روستای علی آباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،فرماندار ایرانشهر در آیین افتتاح این فضای آموزشی با بیان اینکه اهمیت ساخت مدرسه کمتر از مسجد نیست گفت: اگر مردم مسجدی آباد می خواهند باید در کنارش مدرسه خوبی هم داشته باشند.

نبی بخش داوودی افزود: نشانه پیشرفت هر جامعه داشتن مدارس پیشرفته و مجلل نه خانه های مجلل است.

وی تصریح کرد: خیران قدم های خوبی برای احداث و تجهیز فضاهای آموزشی در سطح ایرانشهر برداشته اند که انتظار می رود طوایف با ساخت فضاهای آموزشی به نام خودشان زمینه توسعه آموزشی و فرهنگی منطقه را فراهم کنند.

فرماندار ایرانشهر گفت: خیران مدرسه ساز مجاهدان بزرگی هستند که با جهاد مال خود به آینده نظام تعلیم و تربیت خدمت می کنند.

مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر نیز در این آیین با بیان اینکه خیران با ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی نقش بسیار مهمی بر تعلیم و تربیت آینده سازان کشور دارند، گفت: هم اینک چهار فضای آموزشی دیگر با 9 کلاس درس از سوی خیران در این شهرستان در حال ساخت است.

عبدالغفور حسینی با اشاره به افتتاح مدرسه چهارکلاسه در یکی از روستاهای این شهرستان افزود: این فضای آموزشی از سوی ثمره رهبر صبح خیز در گستره 2هزار متر مربع با 200 متر مربع زیربنا احداث شده است.

نماینده خانواده صبح خیز نیز در این مراسم گفت: تنها راه رسیدن به توسعه پایدار که تضمین کننده عزت، سربلندی، افتخار و استقلال کشور است عبور از دروازه های علم و دانش است.
انتهای پیام/گ
برچسب ها: افتتاح ، مدرسه ، خیر ، ایرانشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار