17 مورد اختلاف در این شهرستان منجر به سازش شده است

فرماندار شهرستان خاش گفت: با تلاش مجموعه دستگاه های قضایی و عضو شورای تامین و همکاری علما، بزرگان و معتمدان در مدت کمتر از سه سال اخیر 17 مورد اختلاف در این شهرستان منجر به صلح و سازش شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،محمداکبر چاکرزهی در نشست شورای حفاظت، صلح و پیشگیری از وقوع جرم شهرستان خاش با محوریت توجه به مشکلات طایفه شهنوازی بخش مرکزی خاش افزود: هدف مهم از تشکیل این شوراها و کمیته صلح کاهش دادن مشکلات و موارد اختلافی و پیشگیری از وقوع حوادث تلخ و ناگوار است.

وی از تلاش های کارکنان فرمانداری، بخشداری، دستگاه قضایی، شورای تامین، علما، بزرگان و معتمدان و نیز دادستان سابق خاش بخاطر دلسوزی ها و پیگیری های مستمر و شبانه روزی برای حل و فصل اختلافات قدردانی کرد.

رئیس شورای تامین شهرستان خاش ادامه داد: نا امنی ها سبب دور شدن جامعه از مسیر پر شتاب توسعه می شود.

چاکرزهی با بیان اینکه تلاش علما و بزرگان طایفه شهنوازی برای رفع مشکلات و اختلافات ستودنی است گفت: دولت و مجموعه نظام اسلامی قدردان همت و تلاش مردم منطقه، صاحبان سرمایه، نخبگان و تحصیلکردگان و افراد توانمند طایفه شهنوازی برای توسعه استان است اما با توجه به حجم بالای مشکلات و آسیبهای اجتماعی انتظار داریم همه اقشار جامعه با همکاری و هماهنگی علما و بزرگان اقوام و طوایف دولت و مجموعه دلسوزان نظام اسلامی را برای رفع مشکلات و هموار کردن مسیر توسعه یاری کنند.
انتهای پیام/گ
برچسب ها: اختلافات ، سازش ، انجامید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار