سرپرست بهسازی و زیباسازی محیط شهرداری کرمان از سامان‌ دهی تابلوهای شهر در منطقه دو خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ رضا مهرابی گفت: سامان‌ دهی تابلوهای شهری در سطح منطقه دو با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده و رعایت تمام موارد قانونی و مسایل ایمنی از جمله اخطاردهی و هماهنگی با نیروی انتظامی و با همکاری مستمر یگان امداد، در کمال امنیت و آرامش و بدون هیچ‌گونه درگیری انجام گرفت.

وی افزود: سامان‌دهی تابلوهای شهری در معابر اصلی منطقه دو شامل خیابان امام‌جمعه، بولوار حمزه، خیابان‌های هزارویک‌ شب و شفا، بولوار جمهوری‌اسلامی و بولوار معلم، با موفقیت به پایان رسید.

مهرابی خاطرنشان کرد: در مرحله‌ی بعد معابر اصلی منطقه یک ازجمله خیابان‌های شریعتی، شهید چمران، فلسطین و امام خمینی در دستور کار است.

وی تصریح کرد: از آن‌جاکه بهسازی و سامان‌دهی تابلوهای شهری یکی از موارد تعریف شده و وظایف اصلی مدیریت بهسازی و زیبا سازی محیط است، انجام این مهم در تمام مناطق شهری با پیمان‌کار بخش خصوصی و با اکیپ مجرب و مجهز، محقق می شود.

مهرابی یادآورشد: در سامان‌دهی تابلوهای شهری در سطح منطقه دو، تمام تابلوهای خلاف و مازاد حتی در ارتفاع زیاد جمع‌آوری شد که اجرای این مهم نسبت به مشابه سال قبل با افزایش چشم‌گیری مواجه بود.

وی با بیان اینکه در سامان‌دهی تابلوهای شهری، احترام به شهروندان در اولویت است و توقع داریم شهروندان نیز با ما هم‌کاری کنند، گفت: همکاری شهروندان علاوه بر سلامت تابلو، کاهش هزینه‌ها را هم برای شهرداری و هم برای مالکان دربر خواهد داشت؛ زیرا هزینه‌ی جمع‌آوری تابلوها را پرداخت نخواهند کرد.

مهرابی افزود: همچنین هر نوع تابلو جدید نیز باید با اخذ مجوز از آن واحد زیباسازی نصب شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار