استاندار اردبیل از سرمایه گذاران روس به سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و نفت مغان در استان اردبیل دعوت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش در دیدار با اعضای کنگره بین‌المللی صنعتگران و کارآفرینان روسیه ضمن برشمردن توانمندی های استان اردبیل، سرمایه گذاران روس را به سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و نفت مغان دعوت کرد.

وی همچنین آمادگی استان اردبیل را برای استقبال از صنعت گران و تجار روس اعلام کرد و از اتاق بازرگانی خواست مقدمات عضویت در کنگره بین‌المللی صنعتگران و کارآفرینان را فراهم کند و اطلاعات تجار استان را به این کنگره ارائه دهد.

در ادامه حسین پیرموذن، عضو هیات رییسه اتاق ایران و رییس اتاق بازرگانی اردبیل ضمن اشاره به سفر اخیر هیات روس به اتاق ایران اصلی ترین مشکل روابط تجاری دو کشور را مسایل بانکی عنوان کرد و از تصمیم دو کشور برای معامله با پول ملی طرفین خبر داد.

وی در ادامه اردبیل را نزدیکترین بازار ایران به روسیه معرفی کرد و آمادگی اتاق اردبیل را برای ارتباط دادن تجار دو کشور اعلام کرد.

در پایان رییس کنگره بین‌المللی صنعتگران و کارآفرینان روسیه با اشاره به جمع‌آوری اطلاعات راجع به استاندار اردبیل از این که در سه سال گذشته اقدامات مثبتی برای اردبیل انجام داده است اظهار مسرت کرد و با دعوت از ایران برای عضویت در این کنگره از سفر قریب‌الوقوع خود به ایران و اردبیل خبر داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.