معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: «نظراُف» استاندار اُمسک روسیه برای توسعه روابط اقتصادی، تجاری و سرمایه گذاری 2 جانبه به این استان سفر می کند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مجید محنایی گفت: این سفر 28 و 29 مهر سال جاری و در راستای تقویت مبادلات 2 جانبه بین استان های کهگیلویه و بویراحمد و اُمسک روسیه، برقراری ارتباط بیشتر و پاسخ به سفر پارسال استاندار و هیات اقتصادی و تجاری استان به کشور روسیه انجام می شود.

وی افزود: «نظراُف» استاندار اُمسک روسیه به همراه وزیران اقتصادی، کشاورزی و مواد غذایی و در صدر هیات 15 نفره تجاری و اقتصادی در حوزه های تولید و نوآوری، توسعه کشاورزی، زیست فنّاوری و بخش های صنعتی، مواد غذایی، پزشکی، گردشگری و گیاهان دارویی به کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد.

محنایی بیان کرد: در این سفر 2 روزه علاوه بر دیدار با استاندار و بحث و بررسی در مورد نحوه همکاری اقتصادی 2 جانبه ظرفیت های سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد تبیین و از واحدهای تولیدی و زمینه های گردشگری استان بازدید می شود.

وی عنوان کرد: مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در این سفر در زمینه قابلیت ها و راه های حضور تاجران و بازرگانان استان و صدور محصولات و تولیدات آن به بازار اُمسک روسیه تبادل نظر می کنند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.