نوربخش:

کمیته پیشگیری از حوادث در تامین اجتماعی تشکیل شد/ 36 میلیون نفر تحت پوشش بیمه اصلی بیمه هستند

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: 42میلیون نفر تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند که وظیفه این سازمان ایجاد احساس آرامش و امنیت در بین مردم است.

42 میلیون نفر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی امروز(یکشنیه) در مراسم امضای تفاهم نامه بین معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با سازمان تامین اجتماعی که با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی انجام شد، اظهار داشت: 42میلیون نفر تحت حمایت و پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند و پوشش ریسک های کوتاه مدت و بلند مدت از جمله وظایف این سازمان است. 

وی با اشاره به نگاه پیشگیرانه در قوه قضاییه، گفت: ما به عنوان سازمان بیمه گر پیشگیری را مقدم بر درمان دانسته و از آن استقبال می کنیم. 

نوربخش به سهم کلیدی سازمان تامین اجتماعی در راستای حمایت از اقشار مختلف اشاره و تصریح کرد: پیشگیری از حوادث و ایجاد فرایند های مسئولیت پذیری که در متن تفاهم نامه با قوه قضاییه آمده است، از جمله وظایف سازمان تامین اجتماعی است که از سه سال اخیر به صورت جدی در حال پیگیری است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: امید است با انعقاد این تفاهم نامه در راستای اجرای امنیت اجتماعی به عنوان اهداف اصلی سازمان تامین اجتماعی گام دیگری برداشته شود.

نوربخش گفت: امضای این تفاهم نامه منجر به اجرای پروژه های عملیاتی شد که بودجه آن در قالب فعالیت های اجتماعی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با امضای تفاهم‌نامه یک انضباط در برنامه های پیشگیرانه سازمان تامین اجتماعی صورت گرفت و کمیته ای 6نفره شامل 3نفر از سازمان تامین اجتماعی و 3نفر از معاونت پیشگیری تشکیل شده که برنامه ها را پیگیری می کنند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بیان داشت: در حال حاضر 36میلیون نفر تحت پوشش بیمه اصلی، پنج میلیون نفر مستمری بگیر و یک میلیون و 800 هزار کارگاه در ارتباط مستقیم با سازمان تامین اجتماعی هستند که ما می توانیم در کار پیشگیری از وقوع جرم از این ظرفیت استفاده کنیم زیرا این افراد جزء نیروی های مولد و مرجع کشور محسوب می شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار