رشته تحصیلی ارگوونمی در دانشگاه های استان راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ تفاهم نامه راه اندازی این رشته تحصیلی را امروز روسای دانشگاه بین المللی امام خمینی و دانشگاه علوم پزشکی قزوین امضا کردند.

این رشته قرار است در رشته ارگونومی دانشجو پذیرش کند.

منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در جلسه امضا تفاهم نامه ایجاد رشته ارگونومی گفت: بخشی از سر فصل های این رشته  باید در دانشگاه علوم پزشکی تدریس شود ولی از انجاییکه رشته ارگونومی بین رشته ای به حساب می اید نیاز هست برخی از واحد های ان توسط اساتید و گروه مکانیک دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) تدریس شود.

مهرام افزود: رشته ارگونومی دانش به کار بردن اطلاعات موجود درباره انسان است در طراحی محیط کار

مهرام بیان کرد: این رشته  پس از اخذ مجوزهای لازم و تصویب نهایی در دانشکده علوم پزشکی  دانشجو جذب خواهد کرد.

در این جلسه ابوالحسن نایینی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین هم گفت: غیر از گروه مکانیک که میتواند در این رشته نقش مهمی بازی کند گروه هایی مانند تولید گیاهان دارویی، برق و مخابرات و روانشناسی نیز می توانند در زمینه های مختلف دانشگاه علوم پزشکی را یاری کنند.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی گفت: امیدواریم این تفاهم نامه جهت گسترش همکاری های دوجانبه بین دو دانشگاه علوم پزشکی و بین المللی امام خمینی ادامه یابد.

همچنین در این جلسه مصوب شد از مراکز رشد دانشگاه بین المللی برای اجرایی کردن ایده های نوین در شاخه های پزشکی نیز استفاده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.