بیش از 45هزار نفر در اجتماع عاشورائیان یزد حسینیه ایران شرکت کردند.

مسئول دبیرخانه یزد حسینیه ایران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ از حضور بیش از 45 هزار نفر در اجتماع عاشورائیان یزد حسینیه ایران خبر داد و گفت: استقبال چشم گیر مردم از این برنامه نشان دهنده ارادت و اعتقاد راسخ مردم این دیار به ائمه اطهار می باشد که برگرفته از هویت اصیل مردمان یزداست.

سید حسن حسینی همچنین از حرکت هیئت سادات و رؤسای هیئت های عزاداری و علما از مسجد ملا اسماعیل به صورت دسته عزا و حمل نخل امام حسین ع به سوی حسینیه امیرچقماق خبر داد که به علت ازدحام بیش از حد جمعیت، نخل به جایگاه نرسید.

وی افزود: همچنین برپایی موکب های پذیرایی توسط هیئت های عزاداری در طول مسیر و پخت و توزیع بیش از 95 هزار غذای نذری و شربت و چای و . . .  از اقدامات دیگر این مراسم بود.

حسینی گفت: یکی از دلایل بستن جایگاه در چهار راه امیرچقماق، عملیات عمرانی حسینیه بود که انشاء الله در سال آینده این برنامه در حسینیه امیرچقماق برگزار خواهد شد.

مسئول دبیرخانه یزد حسینیه ایران اضافه کرد: حضور و حمایت تمام سلایق و گروه ها در این مراسم و همچنین کنارگذاشتن علم هیئت ها و عزاداری تحت یک علم توسط عزاداران محترم، از نقاط قوت برنامه امسال بود و قطعا با مشورت صاحبان فکر و اندیشه در سال آینده کاستی های این مراسم برطرف می شود.

حسینی از علما و روحانیت معزز، تمامی عزاداران، هیئت ها، مسئولان استان بیت سومین شهید محراب، صداوسیما و همه کسانی که دراین حرکت عظیم سهیم بودند قدردانی و از خداوند متعال طلب اجر نمود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.