مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین گفت : دو هزار و 380 واحد صنعتی عمده وجزء در استان از گاز طبیعی به عنوان سوخت استفاده می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ اسماعیل مفرد بوشهری در دیدار با مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان افزود : از این تعداد 500 واحد در سه سال اخیر گازدار شده اند.



وی یادآور شد : با توجه به اقدامات صورت گرفته امکان بهره مندی از گاز طبیعی برای تمامی واحدهای صنعتی عمده و جزء مستقر در ۱۱ شهرک صنعتی استان در حال حاضر فراهم است.

 مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان هم دراین دیدار گفت : به منظور اجرای سیاستهای برنامه های اقتصاد مقاومتی و با هدف ایجاد و توسعه زیرساخت های اقتصادی در بخش صنعت و استقرار صنایع کوچک برای  افزایش خدمات رسانی و حمایت از واحدهای صنعتی،  امسال با بهره برداری از شبکه گاز سه شهرک صنعتی  همه شهرکها و نواحی صنعتی فعال از نعمت گاز برخوردار شدند.

حمید رضا خانپور در ادامه یکی از دغدغه های اصلی واحدهای مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی را بهره مندی از انرژی بیان کرد.

احداث ایستگاه گاز CGS در فاز توسعه غربی شهرک صنعتی لیا، طراحی و احداث ایستگاه موقت TBS برای تسریع در گازرسانی به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی لیا «پارک صنعتی»، گزارشی از برآورد گاز مورد نیاز شهرک جدید قزوین «کوهین» برای برداشت از خطوط سراسری، تسریع در استقرار پست امداد برای بهره برداری و نگهداری شبکه و تاسیسات گاز ناحیه صنعتی معلم کلایه، از عمده ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

گفتنی است هم اکنون یک هزار و ۲۲۰ قرارداد در شهرکها و نواحی صنعتی با متقاضیان سرمایه گذاری منعقد شده که از این تعداد ۷۲۹ واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۱۷ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی  ۲۲ هزار نفر پروانه بهره برداری اخذ کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار