مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین از راه اندازی فاز اول سامانه کنترلی ومانیتورینگ ایستگاه های گاز این شرکت خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ اسماعیل مفرد بوشهری گفت : با توجه به دستور مدیر شرکت ملی گاز ایران مبنی بر استقرار سیستم های پالایش آنلاین ایستگاه های گاز، سامانه مانیتورینگ این شرکت طی دو فاز برنامه ریزی و طراحی شده که فاز اول آن عملیاتی شده است.

وی افزود : فاز اول پروژه مذکور که ۵ ایستگاه CGS و ۳۰ ایستگاه CNG در سطح استان قزوین را در بر می گیرد با اعتباری حدود ۱۰ میلیارد ریال  به مدت یکسال مطابق آخرین استانداردها و دستورالعمل های شرکت ملی گاز ایران راه اندازی شده است.

بوشهری اضافه کرد : جایگاه های CNG موجود در شهرستان های قزوین، تاکستان، آبیک، بوئین زهرا، الوند و با استفاده از تجهیزات مانیتورینگ آنلاین، تحت کنترل و نظارت واحدهای بهره برداری و اندازه گیری شرکت گاز استان قرار گرفته اند که این موضوع می تواند نقش مهمی در رصد کردن مقدار گاز ورودی و مصارف این جایگاه های سوخت داشته باشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان همچنین از طراحی و انجام برنامه ریزی لازم برای اجرای فاز دوم پروژه مانیتورینگ با بهره گیری از تجربیات فاز اول خبر داد .

بوشهری افزود : فاز دوم سامانه مانیتورینگ شامل ۲۸ ایستگاه CNG و ۱۱ ایستگاه CGS مهم و پرمصرف استان می شود که پس از انجام مراحل مطالعاتی و طراحی در دست اقدام  است .

وی اظهار امیدواری کرد : فاز دوم این طرح  در سال ۹۶ به بهره برداری برسد.

مدیر عامل شرکت گاز استان ،کنترل میزان گاز ورودی استان و پایش شرایط ایستگاه ها CGS بخصوص در فصل سرد سال و نیز کنترل وضعیت و صحت عملکرد ایستگاه های CNG از مزایای این سامانه بیان کرد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.