رؤسای ادارت آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به مناطق جنگی جنوب اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: روسای ادارت آموزش و پرورش و فرماندهان سپاه سیستان و بلوچستان در قالب کاروان راهیان‌نور به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.


روسای ادارت آموزش و پرورش و فرماندهان سپاه سیستان و بلوچستان با هدف تجدید میثاق با
آرمان‌های شهدا در قالب کاروان راهیان‌نور به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

سردار حسین معروفی در مراسم بدرقه از این کاروان اظهار داشت: امروز متولیان اعزام کاروان‌های راهیان‌نور سیستان و بلوچستان در سپاه و آموزش و پرورش، به اردوی راهیان‌نور اعزام می‌شوند و بدون‌شک برگزاری این اردو در زمینه افزایش کیفیت اردوهای راهیان‌نور بسیار موثر است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: اعضای ستاد راهیان‌نور استان در این اردو با همان اتوبوس و از همان مسیری که دانش‌آموزان به این سفر معنوی اعزام می‌شوند، تردد می‌کنند.

وی از همه افرادی که در این سفر حضور دارند، خواست تا با آگاهی و بصیرت کامل نسبت به درک عمیق موضوع جنگ تحمیلی و سختی‌های آن دوران بیندیشند و ره‌آورد شایسته‌ای از این برنامه داشته باشند.

سردار معروفی مدیران آموزش و پرورش و فرماندهان سپاه را از سرمایه‌های نظام دانست و تصریح کرد: مناطق عملیاتی دفاع‌مقدس برای رزمندگان سبب تجدید خاطره می‌شود و برای دیگران نیز اثرات تربیتی فراوانی در بر دارد.
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار