استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای تقویت و رشد ورزش در جامعه از هیچ کمک و همراهی دریغ نخواهم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی اوسط هاشمی در جلسه شورای راهبردی ورزش استان به مناسبت هفته تربیت بدنی در پاسخ به خواسته‌های هیدت‌های ورزشی استان گفت: رقابت در حوزه ورزش بر پایه مردانگی، مروت،بزرگی و انسانیت دستاوردهای بسیار ارزشمندی خواهد داشت.

وی افزود: در موضع رقابت از فن رقیب باید درس بگیریم که حاصل آن شکست نیست بلکه درس گرفتن است؛زیرا اگر رقابت نباشد نشاط و پویایی و آرمان طلبی نخواهد بود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: محصول ورزش  توجه به همه و بودن بر کرسی‌های حاصل از شایستگی توان انسانی است که بارها در عرصه‌های تنگ سیاسی که بر ما تحمیل کرده اند از طریق ورزش توانسته ایم نام و نشان خود را در نگاه‌ها حفظ کنیم.

وی پیشتازی اخلاق و احترام در محیط ورزش و صیانت از سلامت و انسانیت را رسالت فعالان ورزشی بیان کرد و گفت: نگاه به ورزش استان باید عمیق تر و هدف تنها قهرمانی نباشد بلکه تندرستی، سلامت، جمع پذیری و فرهنگ سازی برای توسعه رشد ورزش در جامعه محور کار قرار بگیرد.

هاشمی گفت: باید راهکاری اندیشید که جایگاه ورزش در سبد خانوارها در ردیف‌های اول تا سوم قرار بگیرد که در این صورت ورزش در جامعه ترویج و جایگاه بالایی پیدا خواهد کرد.

وی مناسب ترین سرمایه گذاری برای جوانان را بها دادن به پویایی و شادابی نسل جوان برشمرد و بیان داشت: به علت خلاء شادی، توجه همه از کودک تا بزرگسال به ورزش است که این مسأله مسئولیت هیأت‌های ورزش را سنگین‌تر می‌کند.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: تقویت ، ورزش ، دریغ ، نخواهم کرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار