رئیس سابق فدراسیون دوچرخه سواری گفت: اساسنامه فدراسیون دوچرخه سواری اصلاح و در آینده به دبیر فدراسیون مدال لیاقت اهدا خواهد شد.

خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص مجمع سالیانه فدراسیون جهانی اظهار کرد: در جلسه ای که در ACC داشتیم اساسنامه فدراسیون دوچرخه سواری را اصلاح کردیم همچنین میزبانی مسابقات آسیایی سال 2017 را از فدراسیون جهانی گرفتیم همچنین میزبانی مسابقات آسیایی تریال را در سال 2018 کشور ژاپن عهده دار شد.

وی افزود: در این مجمع به خانواده و همه مردم ایران و فدراسیون دوچرخه سواری  به خاطر از دست دادن بهمن گلبار نژاد  و غم این ورزشکار بزرگ تسلیت گفتند  واظهار همدردی کردند.

از اصغرخالقی به خاطر فعالیت پایدارش تقدیر شد

قمری در خصوص تجلیل از دبیر فدراسیون دوچرخه سواری بیان کرد: همچنین در این مجمع از اصغر خالقی دبیر فدراسیون دوچرخه سواری کشور به عنوان یکی از افرادی که 15 سال است در این فدراسیون فعال است تشکر کردند و مقرر شد در مجمع جهانی سال 2017 از وی تقدیر کنند و به وی مدال لیاقت اهدا شود.
 
رئیس سابق فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص گرفتن میزبانی مسابقات آسیایی سال گذشته و حضور پیدا نکردن هیچکدام از کشورها و مطرح شدن این مسئله در مجمع عنوان کرد: البته با توجه به اینکه رشته تریال نوپا است کشورهای اطراف ایران با این رشته کاملا آشنا ندارند و به این منظور مقدرای زمان می برد که برنامه های استعداد یابی و غیره کشور انجام شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار