رئیس سازمان بسیج مستضعفین از اعزام یک میلیون نفر دانش‌آموز به اردوی راهیان نور تا پایان سال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سردار محمدرضا نقدی در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور بسیج اردبیل افزود: تاکنون 100 هزار نفر از دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور اعزام شده‌اند و طبق برنامه پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال نزدیک به یک میلیون از دانش‌آموزان را به این اردوها اعزام کنیم.

وی تاثیر اردوهای راهیان نور در دانش‌آموزان و به ویژه رفتارهای اجتماعی آنها بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: استقبال خانواده‌ها و دانش‌آموزان از این اردوها ما را دلگرم می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بازدید از مناطق جنگی و عملیاتی سال‌های دفاع مقدس تجربه‌ای ناب برای دانش‌آموزان است و ما تلاش می‌کنیم با اعزام این کاروان‌ها روحیه تعالی، جهاد و شهادت را در این دانش‌آموزان زنده کنیم.

سردار نقدی افزود: بازدید از مناطق جنگی و عملیاتی دوران دفاع مقدس تجربه ای ناب برای دانش آموزان است که می توانند با درس گرفتن از شهدا مسیر روشنی برای زندگی و آینده خود انتخاب کنند.

وی گفت: حضور در مناطق عملیاتی حاضر شدن در کلاس درس است که باید با الگو گرفتن از شهدا در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کرد چرا که شهدا راه سعادت و تعالی را انتخاب و ما هم باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.