در مراسمی جشن هزار و 760 نفر دانشجوی جدیدالورود دانشگاه های یاسوج ،نفت و گاز گچساران و صنعت و معدن چرام در در سالن دانشگاه یاسوج برگزارشد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛رئیس دانشگاه یاسوج در این مراسم گفت: از این تعداد دانشجو هزار و 60 نفر آن در مقطع کارشناسی، 479 نفر کارشناسی ارشد و 56 نفر در مقطع دکترا پذیرفته شده اند.

رحیمی افزود: 53 درصد از دانشجویان جدیدالورود امسال دختر  است


وی با اشاره به اینکه امسال  300 نفر  بیشتر از پارسال در دانشگاه های استان پذیرش شدند گفت: هم اکنون 6500 دانشجو در این دانشگاه ها مشغول تحصیل هستند.


رحیمی افزود : دانشجویان جدیدالورود در 52 کد رشته در مقطع کارشناسی ،90کد رشته کارشناسی ارشد و 30 کد رشته دکترا پذیرفته شده اند


وی گفت: از مجموع هزار و 760 دانشجوی پذیرفته شده در این دانشگاه 1060 نفر ان در دانشگاه یاسوج،130 نفر در دانشگاه نفت و گاز گچساران و بقیه در دانشگاه صنعت و معدن چرام مشغول به تحصیل می شوند.


فریبرز نیکنام معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج هم با بیان اینکه این دانشگاه 13 خوابگاه دانشجویی پسر و دختر دارد گفت : برای نخستین بار همه دانشجویان پسر و دختر پذیرفته شده و جدیدالورود در خوابگاه های این دانشگاه اسکان داده شده اند.



انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.