تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان تنها تیم خوزستانی است که طی فصل جاری در دیدارهای خانگی شکست نخورده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نفت آبادان در هفته‌های آغازین لیگ شانزدهم فراتر از پیش‌بینی‌ها ظاهر شد و با دو پیروزی و دو تساوی موفق به کسب 8 امتیاز گردید. اما این تیم طی چهار دیدار اخیرش با قبول دو شکست و دو تساوی روند نزولی داشت تا هوادارانش را اندکی نسبت به آینده دچار نگرانی کند.


زردپوشان صنعت‌نفت که در دو بازی اخیرشان برابر پدیده و پیکان 6 گل را دریافت کرده‌اند، در کنار افزایش چشمگیر میانگین گل‌های خورده در دو بازی اخیر، آمار مناسبی نیز در زمینه‌ی گلزنی داشته‌اند و در همین دو بازی خارج از خانه مقابل پدیده و پیکان، توانسته‌اند 5 گل را وارد دروازه‌ی حریفان کنند.


صنعت‌نفت همچنین با قرعه سختی در 8 هفته ابتدایی فصل جاری مواجه بوده، چرا که 5 بازی خارج از خانه انجام داده و فقط 3 بار در آبادان به میدان رفته است. شاگردان دست‌نشان البته تنها تیم خوزستانی بوده‌اند که طی لیگ شانزدهم در خانه مغلوب نشده‌اند و با حضور هوادارانشان در استادیوم تختی آبادان، میزبان شکست ناپذیری در هفته‌های ابتدایی به‌شمار می روند.

زردپوشان صنعت‌نفت روز جمعه در استادیوم تختی آبادان از ماشین‌سازی تبریز میزبانی می‌کنند و این بازی می‌تواند فرصت مناسبی برای نادر دست‌نشان و شاگردانش باشد تا نوار ناکامی‌های چند هفته‌ی اخیر را در این رقابت جبران کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار