مشاور فنی باشگاه ماشین‌سازی تبریز خبر سرمربیگری یحیی گل‌محمدی در این تیم را تکذیب کرد.

داود قاسم‌زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در مورد شایعه اولتیماتوم باشگاه ماشین سازی به رسول خطیبی بیان کرد: مدیرعامل باشگاه جلسه ای با بازیکنان داشت و به آنها گفت که شما پتانسیل صعود به رده‌های بالای جدول را دارید و اولتیماتومی به خطیبی داده نشده است. امیدوارم که در آبادان مقابل نفت نتیجه بگیریم و بتوانیم به رده های بالایی جدول صعود کنیم.
 
وی درباره اینکه در صورت باخت به نفت آبادان خطیبی سرمربی می‌ماند یا نه گفت: مدیرعامل باشگاه از خطیبی حمایت کرده و گفته که ما با خطیبی به لیگ برتر آمده‌ایم و با وی نیز به کارمان ادامه می‌دهیم. در باشگاه ماشین سازی خبری از حضور یحیی گل‌محمدی در این تیم نیست و شاید برخی شیطنت می‌کنند و به این شایعات می پردازند.

مشاور فنی باشگاه ماشین‌سازی در پایان درباره دلیل تغییر پست او از مدیر اجرایی به مشاور فنی مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی اظهار کرد: تشخیص مدیرعامل بود که به عنوان مشاور فنی کار کنم و سیدمحمد علوی هم از پیشکسوتان ماشین‌سازی است که به عنوان مدیر اجرایی انتخاب شد. ضمن اینکه خاکزاد هم سرپرست تیم شد و امیداورم بتوانیم به روزهای اوج بازگردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار