در روزهای گذشته نامه ای منسوب به مدیر شبکه ماهواره ای جم منتشر شده بود که در آن از تعدیل و تغییر وضعیت نیروهای دفتر آنتالیای این شبکه به دلیل کیفیت پایین محصولات تولیدی سخن گفته شده بود.

اولین اخراجی های شبکه جم مشخص شدندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روزهای گذشته نامه ای منسوب به مدیر شبکه ماهواره ای جم منتشر شده بود که در آن از تعدیل و تغییر وضعیت نیروهای دفتر آنتالیای این شبکه به دلیل کیفیت پایین محصولات تولیدی سخن گفته شده بود.

حالا خبر رسیده که عطف به آن نامه با تعدادی از دست اندرکاران فیلمها و سریالهای جم تسویه حساب شده و به نوعی عدم نیاز آنها اعلام شده است.

از جمله این دست اندرکاران سعید ابراهیمی فر و عباس مرادیان(کارگردان)، میثم لهاک و مهسا کرمی(بازیگران سریال "رولت”) و بهارک فرامرزی دستیار کارگردان هستند.

جالب اینجاست که همزمان با این تعدیل نیرو، مدیریت این شبکه پرحاشیه رایزنی های تازه ای برای جذب نیرو از داخل آغاز کرده که با توجه به برخورد پیش آمده با همکاران قبلی، مشخص نیست این رایزنی به نتیجه برسد یا نه.

منبع: جام جم آنلاین

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۲ آبان ۱۳۹۵
ما نبایدحاشیه درست کنیم انسان جایزالخطاست .مهم اینه که ماهیت شبکه جم معلوم شد تا کسانی که قصدرفتن به این شبکه رو داشتن .طرف نظر کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۶ مهر ۱۳۹۵
از ورود این .... اخراج شده از جم به ایران جلوگیری شود