رئیس فدراسیون قایقرانی گفت:برای توسعه رشته اسلالوم و فعال سازی این رشته در کشور با وزیر ورزش و جوانان جلسه ای داشتیم.

غلامرضا امینی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: با توجه به اینکه دو سال است که با فدراسیون جهانی اسلالوم همکاری مان را آغاز کردیم برای توسعه رشته اسلالوم در کشور امروز جلسه ای با کیومرث هاشمی معاون وزیر ورزش و جوانان داشتیم تا بتوانیم این پروژه را در کل کشور فعال سازیم و این رشته را فعال کنیم.

وی افزود: به مناسبت هفته ورزش و جوانان از مسئول توسعه اسلالوم فدراسیون جهانی قایقرانی ICF "پیریک گوسلاین"دعوت کردیم تا به ایران بیایند و هم اکنون 16 نفر از مربیان آقا و خانم فعال در این رشته در دوره آموزشی وی حضور دارند این مربیان از کل کشور انتخاب و در این دوره حضور یافته اند.

امینی در خصوص اردوهای تیم های ملی قایقرانی تصریح کرد: اردوهای تیم های ملی قایقرانی در رشته آبهای آرام در بخش مردان آغاز شده است و تیم روئینگ دختران در رده سنی جوانان در تایلند دوره های تخصصی پیش از مسابقات قهرمانی آسیا را می گذرانند و تیم پسران نیز چهارشنبه 28 مهرماه برای حضور در مسابقات آسیایی جوانان عازم تایلند خواهد شد.

رئیس فدراسیون قایقرانی در ادامه خاطر نشان کرد:اردوی تیم های بانوان آبهای آرام از 8 آبان ماه در دریاچه آزادی برگزار خواهد شد و تمرینات تیم روئینگ هم به زودی آغاز می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار