اشرف:"پیریک" مربیان نوجوانان بوینس آیرس را آموزش تخصصی می دهد

رئیس کمیته آبهای خروشان قایقرانی گفت:برای آموزش تخصصی مربیان فعال در رشته اسلالوم از شنبه با حضور مربی فرانسوی دوره های تخصصی را برگزار خواهیم کرد.


کتایون اشرف در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: آموزش مربیان نوجوانان رشته اسلالوم برای حضور در مسابقات بوینس آیرس احتیاج به یک مربی متخصص داشت که فدراسیون قایقرانی از "پیریک گسلاین "مسئول توسعه اسلالوم فدراسیون جهانی قایقرانی  ICF  دعوت به عمل آورد که وی شنبه برای مربیان در کنار پاروزنانشان 5 کارگاه تخصصی برگزار خواهد کرد.

وی افزود: این کارگاه شامل آموزش برنامه نویسی مربیگری،آماده سازی پیست،آماده سازی ورزشکاران و غیره می شود که با 15 شرکت کننده فعال در رشته اسلالوم برگزار خواهد شد و نماینده  استانهای در این دوره حضور پیدا کرده اند.

اشرف در ادامه تصریح کرد: مربیان و کسانی که قرار است تا المپیک بوینس آیرس نوجوانان رشته اسلالوم همراه ما باشند در این دوره های کارگاهی را می گذرانند.

  رئیس کمیته آبهای خروشان در ادامه خاطر نشان کرد: اردوی تدارکاتی تیم پسران و دختران همزمان با حضور "پیریک" 24 مهرماه آغاز و به مدت  دوهفته ادامه خواهد داشت همچنین 5 پاروزن  به اردوی تیم جوانان اسلالوم در رشته های کایاک و کانو دعوت شده اند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار