شیراز؛

بیمارستان خرامه به دستگاه سونوگرافی پیشرفته داپلر مجهز شد

رییس شبکه بهداشت و درمان خرامه از راه‌اندازی یک دستگاه سونوگرافی داپلر رنگی، در بیمارستان جوادالائمه (ع) این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دانش رییس شبکه بهداشت و درمان خرامه گفت: این دستگاه سونوگرافی داپلر رنگی، قابلیت نصب پنج پروب را داراست که در حال حاضر دو پروب سطحی و لاینیر آن نصب شده است.
او با بیان اینکه این دستگاه با پیگیری های نماینده مردم شهرستان خرامه در مجلس شورای اسلامی و مسوولان دانشگاه، از سوی وزارت بهداشت به این بیمارستان اختصاص یافته و در حال بهره برداری است، افزود: اعتبار موردنیاز برای خرید این دستگاه حدود 200میلیون تومان بوده است.
دانش ادامه داد: با توجه به استقرار متخصص رادیولوژیست در بیمارستان و امکان انجام سونوگرافی های مختلف به کمک این دستگاه، مراجعان می توانند برای سونوگرافی و دریافت نوبت، به بیمارستان جوادالائمه (ع)مراجعه کنند.
رییس شبکه بهداشت و درمان خرامه اضافه کرد: این دستگاه قابلیت انجام انواع مختلف سونوگرافی مانند  سونوگرافی داپلر (رنگی)، سونوگرافی از نواحی شکم کامل شامل کبد، کیسه صفرا، مجاری صفراوی، کلیه و مثانه، رحم تخمدان، لگن، بیضه، پروستات، بافت نرم گردن و اندام ها و جنین  سونوگرافی شانه و زانو، حاملگی و سلامت جنین، سونوگرافی تیروئید، پستان، نسج نرم و قفسه سینه را دارا است که باتوجه به کیفیت بالای دستگاه، نیاز بیماران و شهروندان خرامه ای و توابع را مرتفع می سازد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار