آبادان ؛

خدمات درمانی در شلمچه باهماهنگی دانشکده علوم پزشکی آبادان

خدمات درمانی در شلمچه باهماهنگی دانشکده پزشکی آبادان باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛طاهری معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان از شهرستان ها و استان های معین که قصد ارائه خدمات درمانی طی ایام اربعین در مرز را دارند خواست این خدمات با هماهنگی دانشکده باشد.

نورالله طاهری در جلسه ستاد اربعین که در سالن شهید دورقی فرمانداری خرمشهر برگزار شد، از استقرار درمانگاه ها در موقعیت های مختلف استقبال کرد و در ادامه از شهرستان های معین خواست تا استقرار و ارائه خدمات درمانی با هماهنگی دانشکده علوم پزشکی آبادان صورت گیرد.

وی همچنین تحویل یک اتاق در محل پایانه به بخش بهداشت را خواستار شد و از فرماندار و مسئولان کمیته ها خواست با توجه به اهمیت موضوع بهداشت و سلامت، در تمام جلسات، بحث سلامت جدی گرفته شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان به برخی کاستی های اربعین سال گذشته در مرز شلمچه اشاره کرد و گفت: سال گذشته در بحث تردد خوردوهای امدادی با مشکل مواجه بودیم که امیدواریم امسال این مشکل رفع شود.

طاهری افزود: مورد دیگری که در گذشته اتفاق افتاد جمع شدن پساب های مواکب بود که باید در سال جاری برنامه ریزی های مناسب برای پیشگیری از تکرار این مشکل انجام شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.