ایران مقابل تروریست‌ها ایستاده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛موسوی خطیب جمعه رامهرمز گفت: ایران مقابل تروریست‌ها ایستاده است و این نشانه تفکر انقلابی ماست.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان افزود: صبر کلید هر سختی است و برای هدایت باید با زبان خوش همراه با صبوری و متانت و عدم سخت‌گیری و از بهترین شیوه‌ها استفاده شود.

وی گفت: کسانی که امربه ‌معروف و نهی از منکر می‌کنند هم رستگارند و هم جزو بهترین‌ها بوده و عاقبت‌به‌خیر هستند.

خطیب جمعه رامهرمز با اشاره به رمز ماندگاری قیام امام حسین (ع) افزود: قداست هدف، استقامت، پایداری امام و یارانش، تلاش ائمه و مردم در برگزاری عزاداری امام حسین (ع)، رمز ماندگاری قیام اباعبدالله الحسین بوده است.

وی ضمن تقدیر از حضور مردم در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در دهه اول ماه محرم از برخی از بدرفتاری‌های اخلاقی کنار دستجات نیز گله کرد.

موسوی با اشاره به تسطیح و زه‌کشی، طرح 550 هکتاری مقام معظم رهبری که بخشی از آن مربوط به رامهرمز است گفت: خوف آن داریم همان بلایی که بر سر طرح «دیمه آمده» است بر سر این طرح هم بیاید و موجبات سلب اعتماد مردم را فراهم سازد که نیازمند اطلاع‌رسانی دقیق توسط مسؤولان است.

خطیب جمعه رامهرمز با اشاره به مناظره نامزدهای انتخابات آمریکا افزود: اقرار به این حقیقت که ایران مقابل تروریست‌ها ایستاده است و اینکه داعش را آمریکا به وجود آورده است و ما در مقابل اسلام هراسی ایستاده‌ایم نشانه سد محکم تفکر انقلابی ماست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.