کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس یک سر و گردن جلوتر از حریفان است و شانس اصلی قهرمانی محسوب می‌شود.

پنجعلی:استقلال کم کم جان می‌گیرد اما پرسپولیس قهرمان می‌شودمحمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد وضعیت حال حاضر فوتبال باشگاهی ایران و تیم‌ملی گفت: وقفه‌ها به ضرر تیم‌ها است. یک لیگ پویا لیگی است که با برنامه و بدون وقفه پیش برود. 

وقتی تنها پس از دو رقابت در بازی ها وقفه می افتد بدن بازیکنان تحلیل می رود.هیچ جای دنیا فوتبال اینگونه برگزار نمی شود.

ایران داوران خوبی دارد

وی افزود: داوری بدون اشتباه در هیچ جای دنیا وجود ندارد ،مهم کم اشتباه کردن است که داوران توانای ایرانی عملکرد قابل قبولی نیز دارند.

استقلال کم کم جان می‌گیرد اما پرسپولیس قهرمان می‌شود

کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: بدون تعصب می گویم پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است. سرخپوشان بسیار خوب کار می‌کند ولی این تعطیلات همه تیم‌ها را درگیر کرده است.
به نظر من استقلال هم با برطرف کردن مشکلاتش کم کم در حال جان گرفتن است. تیم‌های بزرگ بیشتر در معرض حواشی و تحت فشار هستند. تغییر سرمربی مشکلات بیشتری را برای تیم‌های بزرگ در پی دارد که استقلال در حال گذر از این بحران است.
تیم‌های شهرستانی قدرتمند مانند تراکتور و سپاهان هم خیلی خوب کار می‌کنند اما شانس اول قهرمانی با پرسپولیس است.

نفت برای همه تیم ها حریف سر سختی است 

وی در ادامه گفت: نفت یکی دیگر از تیم‌های خوب تهران است که در مقابل پرسپولیس، فوتبال زیبایی ارائه داد.
با وجود این که تیم نفت اردو و تمریناتش را دیرتر از دیگر تیم‌ها شروع کرد، خیلی زود شکل گرفت و به نظر من شرایطش از این بهتر هم می‌شود و در ادامه می‌تواند برای دیگر تیم‌ها مشکل ساز شود.

تیم ملی همه حریفان را جدی بگیرد

کاپیتان اسبق تیم‌ملی عنوان کرد: تیم ملی شروع خوبی داشت که با کسب امتیازهای زیاد، اکنون درصدر جدول است. اما در بازی‌های برگشت شرایط سخت‌تری دارند و باید همه تیم‌ها را جدی گرفت و  ریسک نکرد برای مثال  قطر بازی خوبی ارائه داد و یک اتفاق نتیجه را عوض کرد.

تفکر در مدیریت تیم‌های پایه صحیح نیست

وی گفت: پتانسیل ورزش پایه ای ما بالا است ولی متاسفانه به آن توجه نمی‌شود و نتیجه این بی توجهی در آینده، باعث صدمه زدن به تیم‌های امید و بزرگسال می‌شود.
مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس گفت: در همه جای دنیا در فوتبال سرمایه‌گذاری زیادی می‌شود. برای مثال بخش خصوصی فعالی دارند، باشگاه‌ها حق پخش تلویزیونی دارند، از ترانسفر بازیکنان درآمدزایی می‌کنند و ... ولی ما به این مسائل اصلا توجه نداریم.

ما آکادمی و استعدادیابی درستی برگزار نمی کنیم و مثل تمام حوزه‌ها در ورزش پایه هم سرمایه‌گذاری نمی‌کنیم. ثبات در ورزش به خصوص ورزش پایه خیلی مهم است و مدام تغییر دادن سرمربی، برای همه تیم‌ها به خصوص تیم‌های پایه زهر شدیدی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار