آبادان ؛

لزوم توسعه زیرساخت های مسیر جاده ولایت

توسعه زیرساخت های مسیر جاده ولایت (جاده منتهی به مرز شلمچه) لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛موسوی  امام جمعه خرمشهر در جلسه ستاد اربعین که  در سالن شهید دورقی فرمانداری این شهر برگزار شد، به موضوع تملک زمین های محدوده موقعیت های خدمات رسان پرداخت و گفت: این جاده «مسیر ولایت» نامیده می شود و قرار است تا ابد مسیر تردد زائران و محبان امام حسین(ع) در اربعین باشد، به همین علت باید با اتخاذ تدابیری همچون احداث مسیر دیگری ، سعی در حفظ موقعیت ها و احداث سازه های ثابت در مسیر جاده ولایت داشت.

حجت الاسلام سید نبی موسوی فرد از افزایش تعداد مبلغین در موسم اربعین امسال نیز خبر داد و خواستار اختصاص محلی برای اسکان مبلیغین شد.

وی همچنین با یادآور شدن فراهم سازی تمهیدات لازم برای تردد زوار در خاک عراق، از پلیس گذرنامه خواست فعایت مستمری را با افزایش تعداد نفرات داشته باشد.

امام جمعه خرمشهر همچنین از دستگاه های مختلف خواست تا هماهنگی در تبلیغات را با ایجاد فضای مذهبی و عرفانی رعایت کنند.

حجت الاسلام موسوی فرد ، توجه به پیام حادثه عاشورا در اربعین را خواستار شد و گفت: اقامه نماز اول وقت و پرهیز از محرمات پیام قیام امام حسین(ع) در واقعه عاشوراست و هدف اصلی پیاده روی اربعین انتقال فرهنگ عاشورایی استوی همچنین بر لزوم توجه به برخی موارد از جمله رعایت حجاب برتر تاکید کرد و خواستار مقابله با بد حجابی در مرز شد.

امام جمعه خرمشهر افزود: برای احیای فرهنگ عاشورایی باید زمینه برای اقامه نماز اول وقت و به صورت دسته جمعی نیز فراهم شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.