مشهد؛

تیم فوتبال پدیده در پایان فصل بین 6 تیم برتر می شود

مدیرعامل جدید باشگاه ورزشی پدیده گفت: تیم فوتبال پدیده در پایان فصل بین 6 تیم برترلیگ خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،هادی برگی زر در جمع اصحاب رسانه با اشاره به برنامه های آینده خود در خصوص تیم پدیده گفت: ایجاد ساختار مناسب اداری در اولویت کارهاست.

وی گفت: استفاده بهینه از نیروی جوان و ایجاد شرایط مناسب و پایدار در بخش فنی از برنامه های کوتاه مدت تیم است.

مدیر عامل باشگاه ورزشی پدیده تصریح کرد: با توجه به اینکه مقصر شکست در بازی های قبلی فقط مربی و کادر فنی نیست، بلکه علت های زیادی برای شکست ها وجود داشته است لذا به عنوان نیروی اجرایی سعی در تامین خواسته ها داریم تا بازی های آینده با موفقیت سپری شود.

برگی زر تصریح کرد: ثبات در فوتبال موضوع مهمی است و پیشرفت با ثبات مشخص می‌شود و امیدواریم با استفاده از تجربیات گذشتگان تیم پدیده در پایان فصل جزو شش تیم برتر باشد.

وی با تاکید بر تعامل با دیگر سازمان ها افزود: از ظرفیت آن ها برای پیشرفت تیم استفاده کنیم.

وی بیان کرد: هرگز خود را رقیب تیم سیاه جامگان نمی‌دانیم بلکه حضور دو تیم در لیگ برتر برای شهر مشهد مایه افتخار است، همچنین تامین منابع مالی به صورت پایدار از وظایف مدیر عامل است و باید انرژی بگذاریم البته خواسته ها باید منطقی و قابل اجرا باشد.

مدیر عامل باشگاه ورزشی پدیده خراسان با اشاره به اینکه ایده ها و نظراتی برای تامین منابع مالی وجود دارد، خاطر نشان کرد: فوتبال در کشور ورزش وارداتی است و سومین صنعت در دنیاست اما فوتبال در ایران هزینه آور است چون اکثر باشگاه ها در کشور دولتی هستند‌، باشگاه پدیده از نظر مالی ضعیف است و باید هزینه های تیم کم شود و عاقلانه خرج کنیم.

برگی زر با اشاره به اینکه باید در پشتوانه سازی و فروش بازیکن فعالیت داشته باشیم، گفت: باید چهارچوب هایی وجود داشته باشد که با تغییر افراد برنامه ها تغییر نکند، همچنین یکی از دغدغه های اصلی هیئت مدیره مباحث مالی است که باید به گونه ای باشد که بازیکنان آسیب نبینند.

در ادامه محمدرضا مهاجری با بیان اینکه جابه جایی ها همیشه در فوتبال وجود دارد، افزود: از نظر سخت افزاری تیم پدیده و سیاه جامگان ضعیف ترین تیم ها هستند و نیاز به همکاری همه جانبه برای پیشرفت تیم وجود دارد.

سرمربی تیم پدیده خراسان ادامه داد: ظرفیت های زیادی در استان وجود دارد که می‌توانیم از آن ها برای پیشرفت استفاده کنیم از جمله این ظرفیت ها استادیوم آستان قدس بوده که بسیار مناسب و استاندارد است.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.