مشهد؛

برگزاری اجلاس مدل سازمان همکاری اسلامی کار ارزشمندی است

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: برگزاری اجلاس مدل سازمان همکاری اسلامی در ایران به ویژه مشهد الرضا(ع) دستاورد خوبی برای شهر و کشور به همراه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محسن نصرپور در جلسه هماهنگی برگزاری چهارمین اجلاس «مدل سازمان همکاری اسلامی» با دبیر این اجلاس افزود: تنها جوانان نخبه و فعال می‌توانند با اوضاع و احوال، چالش‌ها و اتفاقاتی که در سایه زورمداری قدرت‌های جهانی توسط آمریکا و صهیونیست در منطقه به وجود آمده، ایستادگی و مقابله کنند.

وی گفت: برگزاری این اجلاسیه در نشان دادن چهره صلح آمیز ایران در منطقه و کشورهای جهان اسلام نقش بی‌بدیلی ایفا می‌کند.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی افزود: این اجلاسیه قابلیت این را دارد تا علاوه بر شبکه‌ خراسان رضوی از شبکه‌های استان‌های مهم و تاثیرگذار همچون قم، شیراز، اصفهان، تبریز و نیز شبکه‌های سراسری داخلی و خارجی پخش شود.

وی گفت: می‌توان از این اجلاسیه مهم گزارش، گفت و گو، میزگرد و... تهیه و از شبکه و در برنامه‌های مختلف پخش کرد.

هادی قاسم پور دبیر چهارمین اجلاس مدل سازمان همکاری اسلامی در ابتدای این جلسه ضمن بیان اهداف و گزارشی از اقدامات انجام شده برای این اجلاس توسط شهرداری و سایر ارگان‍های مرتبط ارائه کرد و گفت: در این اجلاسیه، اجلاس وزرای خارجه کشورهای اسلامی در ازبکستان شبیه‌سازی می‌شود، همچنین کلاس‌هایی با حضور اساتید برجسته ایرانی و غیر ایرانی که فعالیت‌های ارزشمندی پیرامون تقریب مذاهب اسلامی و .... دارند، برگزار می‌شود.

اولین مدل بین المللی سازمان همکاری اسلامی در دانشگاه سابانجی در استانبول ترکیه، دومین اجلاس در قازان، تاتارستان(فدراسیون روسیه) و سومین اجلاس در کوالالامپور، مالزی برگزار شده است.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.