مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: 11 هزار فقره تسهیلات کم بهره برای بازسازی و بهسازی منازل روستایی و شهری اختصاص یافت.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی استان گفت: امسال 11 هزار فقره تسهیلات کم بهره برای بازسازی و بهسازی منازل روستایی و همچنین منازل در شهرهای زیر 25 هزار نفر استان اختصاص یافت.

فرزانه افزود:تاکنون از این تعداد پنج هزار و 500 فقره برای بهسازی منازل روستایی و همچنین منازل در شهرهای زیر 25 هزار نفر استان پرداخت شده است که این تعداد معادل 70 درصد از سهمیه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی استان ادامه داد: به متقاضیان در شهرهای زیر 25 هزار نفر و روستاها، 150 میلیون ریال تسهیلات بهسازی با کارمزد 5 درصد پرداخت می شود.

فرزانه گفت: همچنین تاکنون 40 درصد تسهیلات بازسازی منازل روستایی و همچنین منازل در شهرهای زیر 25 هزار نفر استان پرداخت شده است.

وی به پرداخت تسهیلات برای بازسازی منازل آسیب دیده در حوادث نیز اشاره کرد و افزود: برای منازل آسیب دیده در روستاها 200 میلیون ریال تسهیلات کم بهره با 50 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و در شهرها 300 میلیون ریال تسهیلات کم بهره با 60 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی استان ادامه داد: بانکهای عامل در پرداخت این تسهیلات همکاری خوبی داشته اند و مردم نیز خوب استقبال کردند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.