معاون اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 41 میلیارد ریال در نیمه نخست امسال برای خدمات مراکز توان بخشی این استان هزینه شد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ آیت افشارمهر گفت: این میزان اعتبار برای خدمت رسانی، حمایت مالی، مددکاری، اشتغال و درمان معلولان، سالمندان و بیماران اعصاب روان در 26 مرکز توان بخشی این استان هزینه شده است.

وی به خدمات بهزیستی در زمینه توان بخشی به افراد آسیب پذیر و نیازمند حمایت اشاره کرد و گفت: در بخش توان بخشی مبتنی بر جامعه در سال جاری 4.5 میلیارد ریال و در بخش توان بخشی مبتنی بر خانواده 2 میلیاردو 850 میلیون ریال برای ارائه خدمات رفاهی، آموزشی و اشتغال معلولان هزینه شد.

معاون توان بخشی اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رویکرد بهزیستی حمایت از خدمات رسانی به معلولان در خانواده هاست، افزود: امسال در بخش کمک به معلولان و بیماران روانی در منزل یک میلیارد و 990 میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر وامید به رفع مشکلات و ارائه خدمات به معلولان توجه ویژه ای شده است، تصریح کرد: در نیمه نخست سال جاری برای درمان، رفت و آمد و حق پرستاری معلولان ضایعه نخاعی سه میلیارد و 820 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

افشارمهر تصریح کرد: برای ارائه خدمات مددکاری، حمایت از اشتغال و کارگاه های تولیدی معلولان نیز در این مدت 2 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

معاون توان بخشی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد از صرف سه میلیارد و 800 میلیون ریال برای تأمین وسایل توان پزشکی معلولان در شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

وی گفت: از 18 هزار معلول شناسایی شده در کهگیلویه و بویراحمد حدود 6 هزار نفر از حمایت بهزیستی برخوردارند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.