تاکنون 35 زندانی جرایم غیر عمد استان اردبیل توسط خیر اردبیلی آزاد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ با همت خیران اردبیلی قاسم علیزاده و میریوسف سید شکری تاکنون ۳۵ زندانی جرائم غیرعمد از زندانهای استان اردبیل آزاد شده و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

میریوسف سید شکری خیر اردبیلی گفت: یکی از اولویتهای اساسی ما ترویج فرهنگ آزادسازی جرائم غیرعمد توسط خیران در جامعه است که با حمایت و همت قاسم علیزاده خیر روستای آقبلاغ و بنده تاکنون 35 زندانی جرائم غیرعمد از زندانهای اردبیل آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی با بیان اینکه مبلغی که برای آزادی 35 زندانیان جرائم غیرعمد در نظر گرفته شده بود 400 میلیون تومان است که در این زمینه تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا دیگر شاهد هیچ زندانی جرائم غیرعمد نباشیم که به دلیل جرائم غیرعمد زندانی شود.

خیر اردبیلی گفت: یکی از برنامه‌های اساسی ما جذب خیران استان و کشور برای ورود به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در اردبیل است که در این زمینه رایزنیهای اساسی انجام شده است و در آینده درصدد هستیم چند نفر دیگر از ازندانیان جرائم غیرعمد در استان اردبیل را آزاد کنیم.

سیدشکری ضمن تقدیر و تشکر از نماینده ولی فقیه در استان٬ امام جمعه اردبیل٬ دادستان اردبیل٬ رئیس دادگستری و مسئولان زندان اردبیل تصریح کرد: این مسئولان همکاری همه‌جانبه‌ای با ما داشتند و تلاش آنان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد قابل تقدیر و قدرانی است.

وی بیان کرد: زندان آسیبهای اجتماعی زیادی را برای افراد به دنبال دارد که باید با برنامه‌ریزیهای اساسی بتوانیم جلوی زندانی شدن افرادی که مرتکب به جرائم غیرعمد شده‌اند را بگیریم و نیاز است در این زمینه تمام خیران و مسئولان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.