در سال جاری بیش از ۳۰۰ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در استان تعمیر و بازسازی شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مدیر تامین مسکن و ساختمان کمیته امداد استان گفت :برای تعمیر، تکمیل و بازسازی این تعداد مسکن مددجویی در استان سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال از محل منابع دولتی و کمک های مردمی هزینه شده است.

علی نوری افزود : از مجموع تعمیرات انجام شده در استان ۷۰ واحد در شهرستان شیروان ،۶۶ واحد در اسفراین،۶۴ واحد مددجویی در بجنورد،۳۹ واحد در فاروج،۲۷ واحد در راز و جرگلان، ۱۹ واحد در جاجرم ،۱۲ واحد در مانه وسملقان و پنج واحد در شهرستان گرمه بازسازی و شده است.

وی احداث حمام، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و تخصیص اعتبار برای تعمیر مسکن را بخشی از فعالیت های حمایتی کمیته امداد برشمرد و تصریح کرد : امسال افزون بر ۵۰ مورد حمام و ۳۰ مورد سرویس بهداشتی برای خانواده های تحت پوشش متقاضی احداث شده است .

وی در رابطه با نیاز های مسکن مددجویی در استان گفت: هم اکنون بیش از دو هزار خانواده نیازمند مسکن هستند و چنانچه خیران بخشی از هزینه ساخت مسکن را تقبل کنند، کمیته امداد بخش دیگر آن را پرداخت می‌کند.

وی خاطر نشان کرد : امسال بیش از ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ریال به مسکن روستایی، افزون بر ۲۲ میلیارد ریال به مسکن شهری و ۱۵میلیارد ریال به بخش تعمیرات واحداث فضای جانبی اختصاص یافته است،.

در سال جاری تاکنون ۵۰ واحد مسکن برای مددجویان به بهره برداری رسیده است .

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.