در نیمه نخست امسال هشت میلیارد ریال منابع قرض الحسنه برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی جذب شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مدیر کل کمیته امداد استان گفت : در نیمه نخست امسال برای ایجاد اشتغال و توانمندی مددجویان کمیته امداد استان بیش از ۵۷۱ طرح اشتغال با اعتبار بیش از هشت میلیاردو ۴۰۰ میلیون ریال اجرا شده است .

عباس اهرابی افزود : افزون بر ۱۹۰ طرح از محل منابع امداد و ۳۳۲ طرح هم از محل تسهیلات قرض الحسنه بانک های عامل به اجرا رسیده است.

وی تصریح کرد : سال گذشته در مجموع بیش از دو هزار و۱۰۰ طرح اشتغال برای مددجویان به اجرا در آمد که حدود یک هزار و۷۰۰ طرح آن با اعتبار بیش از ۲۳ میلیارد تومان از محل منابع بانک ها جذب واجرایی شد.

اهرابی به اعتبارات تخصیص یافته اشتغال اشاره کرد و افزود : امسال بیش از ۱۵ میلیارد تومان از محل منابع بانک ها وبیش از هفت میلیارد تومان هم از محل منابع امداد به بحث اشتغال مددجویان اختصاص یافته است که تا شش ماهه نخست امسال افزون بر پنج میلیارد ریال از منابع بانک ها و بیش از سه میلیاردو ۴۰۰ میلیون ریال منابع امداد جذب شده است.

مدیر کل کمیته امداداستان با بیان اینکه مددجویان متقاضی و مشمول دریافت تسهیلات می توانند تاسقف ۲۵ میلیون تومان وام دریافت کنند، گفت: در حال حاضر کمترین تسهیلات ارائه شده ۵ میلیون تومان است که به حوزه اشتغال خانگی تعلق می‌گیرد و بیشترین آن تا سقف ۷۵ میلیون تومان، به طرح‌های کارآفرینی ارائه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد : تسهیلاتی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به طرح‌های بزرگتر از محل صندوق توسعه ملی به این طرح‌ها تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.