اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، آماده همکاری همه جانبه در حوزه دامپزشکی برای رونق صنعت توریسم در اصفهان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر کل دامپزشکی استان گفت: اداره کل دامپزشکی در انجام امور مربوطه، برای رونق صنعت گردشگری ومبارزه با بیماری های مشترک بین انسان و دام درپارک ناژوان آمادگی دارد.

موحدی با اهمیت پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان و حیوان از مراقبت و خونگیری پرندگان و دیگر حیوانات موجود در پارک ناژوان خبر داد و گفت: اداره کل دامپزشکی با مراقبت ها و خونگیری های منظم، تا کنون باعث پیشگیری از بروز و شیوع بیماری ها، بخصوص در باغ پرندگان شده است.

وی با اشاره به اهمیت صنعت توریسم افزود: در صورتی که گردشگری هنگام بازدید از یکی از مراکز موجود در این پارک از جمله باغ پرندگان، خزندگان و یا آکواریوم ناژوان دچار بیماری شود، شاید 10 سال طول بکشد تا خاطره این بیماری از اذهان دیگر گردشگران پاک شود، که این خود اهمیت دامپزشکی را در این صنعت نشان میدهد.

مدیر کل دامپزشکی تصریح کرد: با بازرسی های منظم و تست های انجام شده تا بحال بیماری خاصی در بین پرندگان این پارک مشاهده نشده است.

موحدی ادامه داد: طبق قوانین موجود سازمان دامپزشکی نقل و انتقال هر گونه دام و طیور و آبزیان باید با مجوز دامپزشکی صورت پذیرد و با توجه به نقش حاکمیتی اداره کل دامپزشکی در این زمینه، آکواریوم اصفهان باید تعامل بیشتر و نزدیک تری با اداره کل دامپزشکی استان داشته باشد.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.