دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: مقابل پرسپولیس به حق خود نرسیدیم اما با برتری برابر ذوب آهن، آن شکست را جبران می کنیم.

فراهانی: شکست از پرسپولیس را برابر ذوب آهن جبران می کنیممیلاد فراهانی در گفت و گو با  خبرنگار ورزشی حوزه  فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جواندرباره دیدار تیم های نفت تهران و ذوب آهن اصفهان، بیان کرد: فکر می کنم همه دیدند که نفت در بازی مقابل پرسپولیس مستحق شکست سه بر صفر نبود اما به هر حال قسمت این بود که نتوانیم در بازی قبلی به نتیجه دلخواه برسیم.

وی افزود: در مورد بازی با ذوب آهن باید بگویم که حریف فردای ما جزء تیم های باکیفیت لیگ به شمار می رود اما شناخت خوبی روی بازیکنان ذوب آهن داریم و سعی می کنیم با برتری مقابل این تیم، شکست برابر پرسپولیس را جبران کنیم چراکه آن نتیجه در روند نتایج موفق نفت، وقفه انداخت و سبب شد تا حدی از کورس فاصله بگیریم. از طرفی چند بازیکن آسیب دیده نفت به تمرینات بازگشتند و این موضوع به بهبود وضعیت تیم ما کمک می کند. برای نتیجه گیری در بازی فردا هم ضمن امید به تلاش خودمان، به خدا توکل کرده ایم.

فراهانی درباره حضور نفت تهران در رتبه سوم جدول برخلاف تصوری که قبل از شروع فصل نسبت به جایگاه این تیم وجود داشت، تصریح کرد: ترکیب بازیکنان باکیفیت و جوان در ترکیب نفت سبب شده تا تمام بازیکنان انگیزه زیادی برای موفقیت در فصل جاری داشته باشند. امیدوارم تلاش هایمان در تمرینات و بازی ها به ثمر بنشیند و در پایان فصل به رتبه خوبی دست یابیم.

وی درمورد بحث اعتصاب تمرین از سوی بازیکنان نفت، اظهار داشت: نفت تهران از لحاظ فنی وضعیت خوبی دارد اما به هر حال در چند وقت اخیر برخی وعده های مالی برآورده نشده است. البته به دنبال پیگیری بازیکنان و کادرفنی ،مسئولان باشگاه اعلام کردند پس از بازی با ذوب آهن بخش دیگری از مبلغ قراردادها را پرداخت می کنند تا وضعیت روحی و روانی تیم هم بهبود یابد. اگر این امر محقق شود بدون هیچ دغدغه ای تمریناتمان را ادامه می دهیم و حتم بدانید در چنین وضعیتی احتمال نتیجه گیری هم افزایش می یابد.

دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران درخصوص این که به نظر می رسد روی نیمکت این تیم جایگزین مطمئنی برای وی وجود ندارد، گفت: در چند هفته اخیر به جز دیدار با پرسپولیس که کل تیممان به هم ریخته بود، وضعیت خوبی داشتم و سعی می کنم با ادامه همین روند در ترکیب نفت، روز به روز به اهدافم نزدیک تر شوم. به هیچ وجه به این موضوع فکر نمی کنم که چه کسی روی نیمکت نفت نشسته است. البته حضور بهزاد غلامپور در کادر فنی و تمرینات فوق العاده این مربی سبب شده تا دروازه بان های نفت تنها به ارائه بهترین عملکرد برای کمک به تیم فکر کنند و به دنبال رقابت نباشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار