سرمربی تیم فوتبال نفت تهران کفت: نتایج به دست آمده در المپیک نشان دهنده عملکرد وزیر ورزش و جوانان است.

علی دایی:برای جبران شکست قبلی به مصاف ذوب آهن می رویمبه گزارش خبرنگار فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان :علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن گفت: هدفمان کسب 3 امتیاز بازی است همچنین شرایط جدول به صورتی است که فاصله امتیازی تیم ها در بالای جدول به هم نزدیک است براین اساس با تمام توان مقابل ذوب آهن حاضر می شویم تا با کسب 3 امتیاز در کورس مدعیان باقی بمانیم.

علی دایی درباره وضعیت تیم ذوب آهن گفت :ذوب آهن تیم بزرگ وخوبی است وهمواره جزءتیم های قدرتمند بوده است . وضعیت فوتبال ما روز به روز بهتر می شود .همچنین برای ذوبی ها احترام قائل هستم اما برای کسب سه امتیاز فردا به میدان می رویم .

وی درباره مشکلات مالی نفت تهران گفت :در باره مسائل مالی از مدیریت باشگاه سوال کنید اما وضعیت ما هنوز تغییر نکرده است و مشکلات ما همچنان ادامه دارد.

 سرمربی تیم نفت تهران درباره عملکرد گودرزی بیان کرد :عملکرد وزیر ورزش را از نتایج به دست آمده در المپیک باید بررسی کنیم که نتایج المپیک نشان دهنده عملکرد گودرزی است. وزیر سه سال دیر استعفا کرد.

وی در باره غیبت بوعذرا تصریح کرد: متاسفانه این بازیکن دوهفته در تمرینات ما شرکت نکرد .برای وی در اهواز مشکلاتی بوجود امده است .وی قرار بود دوروز در کنار خانواده اش باشد اما مدت اقامتش زیاد شد.براین اساس وی در لیست 18 نفره بازی فردا حضور ندارد.

سرمربی نفت درباره حضورش در اردو کاراته گفت:هروی از دوستان قدیمی ام است که با وی هماهنگ کرده بودم تا در اردو کاراته حضور یابم .تیم ملی کاراته فردا عازم مسابقات بین المللی است وامروز از نزدیک شاهد تمرین کردن کاراته بازان بودم.امید وارم با دست پر برگردند.

دایی در پایان در باره اینکه کمربند افتخاری کاراته گرفت یا نه خاطر نشان کرد:کمربندی دریافت نکردم کاراته ورزشی خطرناکی است و من با ترس ولرز به اردو تیم ملی کاراته رفتم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۸ مهر ۱۳۹۵
تودیگه کی هستی که نظرمیدی بروتوپ بازی کن (یک پاتکبروغرور)
آخرین اخبار