یک هزار و ۷۰۰ دانش آموز و دانشجو از خدمات فرهنگی کمیته امداد در شادگان بهره مند هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛علیزاده  مدیر کمیته امداد امام خمینی شادگان گفت: طی سال جاری یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز و ۲۰۰ دانشجوی تحت پوشش کمیته امداد شهرستان شادگان از حمایت های کمیته امداد بهره مند شدند.

جلیل علیزاده با اشاره به فعالیت های بخش فرهنگی این نهاد افزود: خدمات متنوعی از قبیل پرداخت کمک هزینه تحصیلی و شهریه، برگزاری اردوهای متعدد دانش‌آموزی و دانشجویی، تشکیل کلاس‌های مشاوره، برگزاری دوره‌های آموزشی توسط حوزه فرهنگی این نهاد به جامعه تحت حمایت ارائه می شود.

وی با بیان اینکه حمایت دانش آموزان و دانشجویان گام موثری برای پیشرفت جامعه و بالا بردن سطح فرهنگی است، گفت: فراهم آوردن تسهیلات و امکانات‌ لازم برای‌ ادامه تحصیل دانش‌آموزان، طلاب و دانشجویان مورد حمایت، رسیدگی به مسائل آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان، برگزاری اردوهای تربیتی، آموزشی و تلاش و کوشش در راستای رشد و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی در بین خانواده‌های مورد حمایت از اقدامات کمیته امداد در بخش فرهنگی است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شادگان افزود: کمک به خانواده ‌های نیازمند برای تهیه لوازم التحریر دانش آموزان آنها، یکی از اهداف کمیته امداد امام به شمار می‌آید.

علیزاده گفت: با توجه به اهمیت بالای تحصیل و نقش آن در آینده افراد و ایجاد خودکفایی، کمیته امداد اهتمام ویژه برای حمایت از دانش آموزان دانشجویان دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.