نتایج نظرسنجی موسسه یوگاو پس از سومین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نشان می‌دهد، کلینتون با برتری زیاد در برابر ترامپ پیروز این مناظره بوده است.

نتایج نظرسنجی موسسه یوگاو: کلینتون پیروز مناظره سوم انتخاباتی آمریکا
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی موسسه نظرسنجی یوگاو: دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان، و هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، چهارشنبه شب، سومین و آخرین مناظره انتخاباتی خود را در لاس وگاس در ایالت نوادا برگزار کردند.

براساس نتایج نظرسنجی موسسه یوگاو پس از این مناظره که در مصاحبه با هزار و پانصد و سه نفر از رای دهندگان ثبت نام شده ای که این مناظره را دیده بودند، بدست آمد، هیلاری کلینتون در مقابل دونالد ترامپ با چهل و نه درصد در مقابل سی و نه درصد، برنده مناظره بود. دوازده درصد معتقد بودند عملکرد آن دو یکسان بود.

شصد و هشت درصد از بینندگان این مناظره گفتند، هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ باید تعهد دهند نتیجه انتخابات را بپذیرند. پنجاه و یک درصد از جمهوری خواهان هم چنین دیدگاهی داشتند. چهارده درصد از مصاحبه شوندگان با این موضوع که نامزدهای ریاست جمهوری باید نتیجه انتخابات را بپذیرند، مخالف بودند و هجده درصد نیز در این باره مطمئن نبودند.

شصت و نه درصد معتقد بودند که هیلاری کلینتون نمایش «عالی» یا «خوبی» از دانش سیاسی را به نمایش گذاشت. تنها چهل درصد از افراد شرکت کننده در این نظرسنجی چنین دیدگاهی درباره ترامپ داشتند. در ضمن شصت و یک درصد نیز معتقد بودند  عملکرد ترامپ در نشان دادن «احساسات و مجاب کردن» عالی یا خوب بود. پنجاه و هفت درصد مصاحبه شوندگان درباره کلینتون چنین دیدگاهی داشتند. در حالی که پنجاه و نه درصد کلینتون را برای تصدی سمت ریاست جمهوری مناسب دانستند، تنها چهل درصد چنین دیدگاهی درباره ترامپ داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار