مدیر امور تربیت‌بدنی همگانی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، خدمات تربیت‌بدنی اماکن ورزشی شهر را رایگان اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی مجد فریمانی گفت: باهدف تشویق مردم به حضور در اماکن ورزشی و گسترش فرهنگ ورزش همگانی، تمامی سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد در سراسر شهر مشهد به مدت یک روز کاری به‌طور کاملاً رایگان به خدمت‌رسانی خواهند پرداخت.
مجد فریمانی افزود: با بیان این‌که ورزشکارانی که پیش‌تر نیز از این سالن‌ها استفاده کرده‌اند در اولویت استفاده قرار دارند، افزود: تمامی سالن‌های ورزشی در اختیار شهرداری از ساعت 8 صبح روز جمعه تا پایان شب در اختیار ورزشکاران قرار خواهد گرفت .
مدیر امور تربیت‌بدنی همگانی شهرداری مشهد در خصوص استفاده شهروندان از امکانات ورزشی شهری، عنوان کرد: سایر علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند با مدیر هر سالن تماس گرفته و نسبت به تعیین زمان مشخص اقدام کنند.
مجد اضافه کرد: در سالن‌های ورزشی شهرداری علاوه بر امکانات ثابت مستقر، امکانات جانبی و تجهیزات فوق‌برنامه‌ای مانند میز پینگ‌پنگ، فوتبال دستی و ... نیز برای استفاده علاقه‌مندان در روز جمعه در نظر گرفته‌شده است.
او گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از پایگاه اینترنتی مدیریت تربیت‌بدنی شهرداری مشهد، از بخش اماکن ورزشی، به اطلاعات موردنیاز خود از قبیل نام، آدرس و شماره تلفن تمامی سالن‌های ورزشی در اختیار شهرداری مشهد مقدس دسترسی یابند.
انتهای پیام // ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.